loading...
خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189
تهران پایپر بازدید : 60 چهارشنبه 22 آذر 1402 نظرات (0)

لیست قیمت فوم گرمایش از کف

در این نوشته لیست قیمت فوم گرمایش از کف را به همراه توضیحات فنی و اجرایی, معایب و مزایای استفاده از هر یک از انواع عایق کاری گرمایش از کف بررسی میکنیم.

فوم یا عایق های گرمایش از کف در درجه اول به منظور عایق بندی حرارتی در سیستم گرمایشی استفاده میشوند. اما در عین حال میتواند یک عایق صوتی خوب برای محیط بوده و در ضمن لوله کشی سیستم گرمایش از کف را به شکل مرتب و توزیع حرارتی منظم اجرا کند. در حدود 20 سال پیش که سیستم گرمایش از کف وارد بازار شد, با استفاده از مش های فولادی و عایق های معمولی اینکار انجام میشد اما به دلیل اینکه وزن و قیمت این سیستم ها بالا بوده و سرعت کار را نیز کاهش میداد, انواع دیگر از فوم ها استفاده میشود که در ادامه به بررسی کیفی و لیست قیمت فوم گرمایش از کف خواهیم پرداخت.

لیست قیمت نیوپایپ امروز

لیست قیمت فوم گرمایش از کف

بررسی لیست قیمت فوم گرمایش از کف

از آنجا که معمولا قیمت فوم شانه تخمه مرغی گرمایش از کف به صورت پدهای کمتر از 1 متر مربعی تولید و فروخته میشوند, با محاسبه قیمت هر متر مربع در آمده است. قیمت فوم شانه تخم مرغی هر پد حدود 70 هزار تومان است, که با حساب کتاب به شکل تقریبی مترمربعی صد تا 110 هزار تومان آب میخورند.

نوع فوم گرمایش از کف قیمت هر متر مربع فوم گرمایش از کف
فوم شانه تخمه مرغی گرمایش از کف 100 تا 110 هزار تومان
فوم XPE گرمایش از کف 70 تا 90 هزار تومان
فوم متالایز گرمایش از کف 60 تا 80 هزار تومان
فوم الاستومری گرمایش از کف(ساده) 65 تا 75 هزار تومان
فوم الاستومری روکش دار گرمایش از کف 85 تا 95 هزار تومان
فوم PE پلی اتیلن ورقه ای سفید 40 تا 50 هزار تومان

البته به دلیل اینکه برخی از این فوم ها مانند فوم های الاستومری وارداتی و برخی از آنها تولید داخل هستند, نوسانات قیمت ارز و هزینه های تولید در قیمت آنها موثر هستند و این قیمت ها برای زمستان سال 1402 معتبر هستند. میزان خرید, کیفیت , برند و هزینه حمل نیز بر لیست قیمت فوم گرمایش از کف موثر است.

فوم شانه تخمه مرغی گرمایش از کف

یونولیت یا فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف یکی از بهترین فوم ها برای گرمایش از کف است. این فوم ها به صورت ورقه های یونولیتی بوده و به دلیل شباهت به شانه تخمه مرغ یک نظم و ترتیب به مسیر لوله ها میدهند.

فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف (یا به عبارت دیگر یونولیت تخم مرغی) از جمله روش‌های متداول برای عایق‌بندی گرمایشی و بهبود ایزولاسیون حرارتی فضاها است. استفاده از این نوع فوم در سال‌های اخیر رواج بیشتری یافته است. فوم گرمایشی شانه تخم مرغی از پلی‌یورتان سلول باز تولید می‌شود.

این فوم‌ها از سلول‌های باز پلی‌یورتان تشکیل شده‌اند که به خاطر ساختار متراکم و حباب‌دار آنها، صدا را به خوبی جذب می‌کنند. با نصب این فوم در دیوارها، سقف یا کف فضاها، می‌توانند انتقال صدا را کاهش داده و کیفیت صوت را بهبود بخشند. همچنین، فوم شانه تخم مرغی گرمایش کف از جنس پلی‌یورتان تولید می‌شود که مقاومت قابل توجهی در برابر حرارت و رطوبت دارد.

فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف یا یونولیت گرمایش از کف به صورت ساده یا بدون روکش و روکش دار تولید و عرضه میشوند. انواع فوم های شانه تخم مرغی روکش دار کیفیت عایق بندی بهتری داشته و با دو نوع روکش فویل آلومینیومی و الاستومری پوشش داده میشوند. البته انواع ساده فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف با چگالی و دانسیته بالا کیفیت بسیار خوبی دارند.

با استفاده از فوم شانه تخم مرغی گرمایش کف، می‌توان ناخواسته‌های صوتی را جذب کرده، انعکاس صدا را کاهش داده و کیفیت صوت را بهبود بخشید. این روش در فضاهای مختلفی مانند استودیوهای ضبط صوت، سالن‌های کنفرانس، تئاترها و سایر محیط‌هایی که نیاز به کاهش انتقال صدا و بهبود آکوستیک دارند، استفاده می‌شود.

فوم XPE گرمایش از کف

فوم گرمایش از کف xpe یکی از پرمصرف ترین انواع فوم هاست, این فوم یک فوم خاص است که یک روکش فویل دار خاص به صورت الکتروشیمیایی دارد.

فوم XPE (Cross-Linked Polyethylene Foam) یک نوع فوم پلی‌اتیلن متقاطع است که به وسیله اتصالات متقاطع (cross-linking) ساخته می‌شود. فوم XPE از پلی‌اتیلن با چگالی بالا ساخته شده است که در اثر اعمال حرارت و فشار، اتصالات متقاطع درون ساختار آن ایجاد می‌شود. این اتصالات متقاطع باعث افزایش سختی، مقاومت مکانیکی و خواص عایقی فوم می‌شود.

فوم XPE دارای ویژگی‌های فیزیکی و مکانیکی برجسته‌ای است. ضخامت، چگالی و ساختار سلولی فوم XPE می‌تواند متفاوت باشد و به تولیدکننده و نیازهای مصرف کننده بستگی دارد.

فوم XPE به دلیل خواص عایق حرارتی، عایق صوتی، مقاومت در برابر رطوبت و ضد آب بودن، در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی از کاربردهای رایج این فوم شامل عایق‌بندی لوله‌ها، عایق‌بندی ساختمان‌ها، عایق‌بندی خودروها، بسته‌بندی و حفاظت از محصولات صنعتی و الکترونیکی، فرش‌های ورزشی و کفپوش‌ها می‌باشد.

فوم متالایز گرمایش از کف

فوم متالایز (Metalized Foam) یک نوع فوم است که به وسیلهٔ روشی به نام “متالایزاسیون” (Metalization) با پوششی از لایهٔ فلزی پوشانده می‌شود. این پوشش فلزی، معمولاً آلومینیوم یا مس است و به فوم عایق اصلی اضافه می‌شود. فوم متالایز به دلیل داشتن خاصیت عایقی و همچنین خاصیت هدایت حرارت و الکتریسیته فلز، استفاده گسترده‌ای در صنایع مختلف دارد.

فوم الاستومری گرمایش از کف

فوم الاستومری گرمایش از کف در دو مدل ساده و روکش دار تولید و استفاده میشود. از آنجا که فوم روکش دار یک لایه فویل آلومینیومی دارد, خاصیت عایق بندی بیشتری دارد اما به دلیل اینکه در بین لیست قیمت فوم گرمایش از کف نسبت به کیفیت آن بالا بوده و همچنین استفاده از آن کمی مشکل بوده در گرمایش از کف خیلی مورد استفاده نمیشود. فوم های الاستومری در عرض یک متر و ضخامت های 1 تا 5 سانتیمتر استفاده میشود.

فوم پلی اتیلن یا PE 

فوم پلی اتیلن یا فوم های سفید ارزان قیمت ترین و بی کیفیت ترین نوع فوم محسوب شده که احتمالا عمر زیادی نداشته و بعد از مدتی شروع به از بین رفتن کرده و این باعث شده که به صورت حرفه ای استفاده نشود.

برای دریافت به روزترین لیست قیمت فوم گرمایش از کف با فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار تماس بگیرید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ فاضلاب نصب و سرویس موتورخانه شوفاژ پکیج کولر آبی گاز اسپلیت نصب شیرالات لوازم بهداشتی رادیاتور سراسر تهران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 315
  • بازدید ماه : 995
  • بازدید سال : 13,311
  • بازدید کلی : 82,269