loading...
خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189
تهران پایپر بازدید : 1589 چهارشنبه 05 شهریور 1399 نظرات (0)

هزینه و قیمت لوله بازکنی در تهران

ارایه خدمات تاسیسات لوله کشی و لوله بازکنی تهران با قیمت لوله بازکنی مشخص طبق تعرفه اتحادیه لوله بازکنی , عیب یابی و رفع گرفتگی لوله فاضلاب و چاه توالت و سرویس فرنگی با دستگاه ژنراتور و فنر و دستگاه پمپ تراکم هوا , در آوردن گوشی از چاه توالت و روشهای پیش رو  در خدمات لوله بازکنی تهران پایپر.

قیمت لوله بازکنی

ابتدا بایستی گوشزد کنیم که تعیین قیمت لوله بازکنی طبق توافق طرفین بوده و به دلیل عدم وجود یک اتحادیه و اعلام نرخ توسط مراکز مختلف و عدم تطبیق این ارقام با وضعیت اقتصادی مجریان لوله کشی و شرایط کلی جامعه متاسفانه تعیین قیمت لوله بازکنی به حال خود رها شده و به دلیل سلیقه ای بودن تعیین قیمت و هزینه لوله بازکنی نرخ فیکس و مشخصی وجود نداشته و بایستی بین مجری لوله بازکنی و کارفرما توافق حاصل شود. توافق پیش از اجرای کار میتواند جلوی بسیاری از اختلافات و نارضایتی های احتمالی را بگیرد.

عوامل تاثیرگذار در قیمت لوله بازکنی 

قیمت رفع انسداد لوله بازکنی در شهر تهران بسته به مساحت و نوع انسداد بسته به گیره های معمولی از 200000 تومان افزایش می یابد. محل قرارگیری لوله و آبراه مسدود شده یکی از عوامل موثر در تعیین قیمت لوله بازشو است.

نوع لوله مسدود شده و آبراه از دیگر فاکتورهای مؤثر در باز شدن لوله است. طول و قطر فنر مورد استفاده برای از بین بردن انسداد نیز یک پارامتر مهم در تعیین هزینه لوله بازکنی است.

سختی اجسام و رسوبات در مسیر آب و لوله ها عامل دیگری است که میزان لوله های بازکننده را تعیین می کند. عداد فنرها و استفاده از سه سیستم همچنین می تواند بر اجاره لوله بازکن تأثیر بگذارد. اتصال قلاب با کفهای دیگر نیز بر قیمت لوله بازکننده تأثیر می گذارد.

وجود مصالح و ریختن مصالحی مانند سیمان و آهک نیز میتواند باعث افزایش قیمت لوله بازکنی شود , البته در برخی مواقع ممکن است که این نوع گرفتگیها باز نشوند . در این نوع انسدادهای لوله ریختن گازوییل و نفت و موادی این چنینی میتواند به بازکردن لوله کمک کند . برای آشنایی با شیوه های مختلف میتوانید به سایت لوله بازکنی تهران پایپر مراجعه نمایید .

قیمت سه نظام لوله بازکنی

یکی از فاکتورهای مهم در تعیین قیمت لوله بازکنی قیمت سه نظام لوله بازکنی است که با توجه به هزینه گران آن ممکن است هزینه لوله بازکنی را تا بیش از یک میلیون تومان و حتی بالاتر بالا ببرد . البته بایستی به این مساله توجه نمایید که ابزار سه نظام لوله بازکنی برای هر گرفتگی کاربرد نداشته و ممکن است این روش راهی برای چایپیدن مشتری باشد . تراشیدن قسمتهای از لوله فاضلاب که ممکن است فنر نتواند آن بخشهای را رسوب زدایی کند کار سه نظام لوله بازکنی است که ممکن است پس از مصرف , دیگر قابل استفاده نباشند .

دستگاه فنر لوله بازکنی 

دستگاه فنر لوله بازکنی یک موتور ژنراتور با دور متفاوت است که فنر لوله بازکنی را به دو شکل دورانی و وضعی میچرخاند . قیمت دستگاه فنر لوله بازکنی از 4 میلیون تومان تا 12 میلیون تومان در سایزهای معمولی و مدلهای دستی قابل حمل بوده و مدلهای فرغونی یا بزرگتر ممکن است بیش از این نیز قیمت داشته باشند .

نرخ اتحادیه لوله بازکنی سال 1401

نرخ اتحادیه لوله بازکنی سال 1401 که در حقیقت صادر شده از طرف صنف آهنکاران میباشد به شرح زیر است .

لوله بازکنی کفشور آشپزخانه 250 تا 300 هزار تومان 

قیمت لوله بازکنی توالت ایرانی 500 هزار تومان 

هزینه لوله بازکنی سرویس فرنگی 450000 تومان

اجرت لوله بازکنی چاهک حمام 350 هزار تومان

قیمت لوله بازکنی پارکینگ با فنر 10 متری 440 هزار تومان

دستمزد لوله بازکنی تا 20 متر 600000 تومان , دستمزد لوله بازکنی تا 30 متر 900 هزار تومان 

قیمت لوله بازکنی از 40 متر به بالا یک میلیون تا 2000000 تومان .

لوله بازکنی ارزان

هر شغل و خدماتی هزینه های خاص خود را دارد و تقریباً معمول و روال خاصی دارد. اکنون که این موضوع را مشاهده کردید ، احتمالاً با قیمت های بسیار ارزان قیمت تردید خواهید کرد. احتمالاً ارقامی مانند لوله بازکن با نرخ 30 تا 50 هزار تومان که در انصاف هزینه حمل و نقل برای هر سرویس کاری نیست ، چه رسد به انجام هر کاری با شرایط لوله بازکنی و ماهیت غیر بهداشتی این کار.

 

این کل داستان نیست و شما بعد از تماس و حضور در بازکن لوله و انجام کار ، با نرخ های بسیار بالاتری روبرو خواهید شد. این روش قیمت گذاری متاسفانه در بین بسیاری از شرکت های لوله بازکنی متداول است و باعث نارضایتی هر دو طرف می شود.

کلاهبرداری لوله بازکنی

به دلایلی که گفته شد , متاسفانه یک عرفی دربین اغلب شرکتهای لوله بازکنی رایج شده است که در ابتدای تماس تلفنی شما قیمت را شاید بسیار پایینتر از نرخ واقعی ان اعلام میکنند , حتی کمتر از 1/5 و این شاید برای مشتری هم شوکه کننده و غیرقابل باور باشد اما هنگام کار و شاید در پایان آن ادعای قیمتهای نزدیک به یک تا دو میلیون و حتی بیشتر کرده و شما را در بیشتر موارد مجبور به پرداخت ان مینمایند . این پول شاید برای بسیاری خوردن نداشته باشد اما این گونه شرکتهای لوله بازکنی به راحتی هر چه تمام تر مردم را سرکیسه کرده و هیچ فریاد رسی هم نیست .

موارد قیمت لوله بازکنی فاضلاب

لحظه تمیز شدن فاضلاب

 

 سلام بر همه! به کانال داستان لوله کش خوش آمدید.

 

 این یک فیلم از لحظه تمیز شدن فاضلاب و تخلیه آب است.

 

 لحظه مورد علاقه من برای خلاص شدن از انسداد است.

 

 بیشتر این فیلم در خط لوله سینک اتفاق می افتد. خطوط لوله سینک کره ای با لوله های توالت مطابقت ندارند. آنها هرگز ملاقات نمی کنند

 

 این ممکن است تفاوت لوله کشی در کشور شما باشد.

 

 در کره ، اکثر خطوط سینک ظرفشویی با روغن مسدود شده است. می توانید دلایل این امر را در کادر توضیحات بررسی کنید.

 

 خوب پس ، بیایید شروع کنیم!

 

 فاضلاب رستوران BBQ

 

 ساختمان چند خانوادگی

 

 ساختمان چند خانوادگی

 

 ساختمان چند خانوادگی

 

 فاضلاب رستوران

 

 ساختمان چند خانوادگی

 

 فاضلاب کافه تریا

 

 فاضلاب خانه استیک

 

 ساختمان چند خانوادگی

 

 فاضلاب زمین بازی مدرسه ابتدایی

 

 وقتی زمین بازی مدرسه در حال تبدیل شدن به استخر بود ، من توانستم آن را حل کنم ، اما بچه ها از من برای گرفتن استخر خود کینه داشتند.

 

 فاضلاب رستوران بوفه

 

 وقتی فقط یک لوله مثل این وجود دارد ، منفذ چاه فاضلاب توالت جای دیگری است.

 

 فاضلاب کارخانه

 

 ساختمان چند خانوادگی

 

 فاضلاب مشترک مرغ سوخاری

 

 تخلیه سایبان مدارس ابتدایی

 

 ساختمان چند خانوادگی

 

 تخلیه غذاخوری

 

 تخلیه سقف شرکت

 

 فاضلاب توالت مرکز خرید

 

 فاضلاب رستوران BBQ کره ای

 

 فست فود فاضلاب محل

 

 ساختمان چند طبقه ای

 

 ساختمان چند خانوادگی

 

 بسیاری از مردم در این صحنه ها احساس راحتی می کنند.  آنها احساس طراوت می کنند. آیا شما هم چنین فکر می کنید؟  این پایان فیلم است. ممنون از ملاحظه تان. بعدا می بینمت.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ فاضلاب نصب و سرویس موتورخانه شوفاژ پکیج کولر آبی گاز اسپلیت نصب شیرالات لوازم بهداشتی رادیاتور سراسر تهران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 107
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 178
  • بازدید ماه : 858
  • بازدید سال : 13,174
  • بازدید کلی : 82,132