loading...
خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189
تهران پایپر بازدید : 6203 چهارشنبه 25 تیر 1399 نظرات (0)

استاندارد لوله کشی شوفاژ

معرفی و اجرای استاندارد لوله کشی شوفاژ گرمایشی , روکار و زیرکار , پنج لایه و تک لایه لوله کشی آب ؛ فاضلاب , گاز و تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی با دستگاه , عیب یابی و تعمیرات

 و تاسیسات حرارتی و برودتی , نصب شیرالات بهداشتی ساختمان , نصب رادیاتور شوفاژ , پکیج شوفاژ دیواری , نصب و تعمیر توالت فرنگی و روشویی .

لوله کشی شوفاژ یک سیستم کاملا بسته و تحت فشار است که براساس گردش میزان مشخصی آب گرم در داخل سیستم از یک مولد حرارتی مانند پکیج یا موتورخانه شروع شده و به رادیاتورها یا پخش کننده های دیگر میرسد و پس از تبادل حرارتی مجددا برای گرم شدن به مبدا بازمیگردد. برای خرید به وبسایت پایپ بازار برترین عمده فروشگاه لوله و اتصالات تهران مراجعه کنید.

استاندارد لوله کشی شوفاژ

محاسبه سایز لوله کشی شوفاژ 

برای محاسبه سایز لوله کشی شوفاژ تعداد رادیاتورها و مساحت بنا از مهمترین فاکتورهای تاثیرگذار هستند . طول لوله کشی و اینکه استارت لوله کشی از پکیج باشد یا موتورخانه نیز در تعیین سایز استاندارد لوله کشی شوفاژ موثر است . اما به طور کلی در آپارتمانهای زیر 100 متر برای لوله کشی رادیاتور و پکیج از لوله های 20 و 25 و لوله کشی بالای 100 متر ممکن است از لوله اتصالات 32 تک لایه نیز استفاده شود . لوله کشی پنج لایه معمولا با یک قطر کمتر اجرا میشود . زیرا بطور نرمال لوله پنج لایه یک سایز دبی بیشتری نسبت به لوله کشی تک لایه دارد.

برای اجرای لوله کشی شوفاژ و محاسبات مربوط به آن بایستی ابتدا یک برآورد کلی از هزینه و قیمت لوله شوفاژ و دستمزد آن به کارفرما ارایه داد, تا در تعیین نوع متریال مورد استفاده اعم از لوله تک لایه, پنج لایه پکس یا تک لایه تصمیم گیری کند.

لوله کشی شوفاژ روکار  

لوله اتصالات شوفاژ گرمایشی به مرور زمان فرسوده می شوند و در بعضی از قسمت های ساختمان شروع به ترکیدن و نشت می کنند. نشت و ترکیدن لوله نیز با تخریب جزئی و کلی محیط اطراف و پایین باعث آسیب بیشتر می شود.در بعضی موارد ، لوله کشی قدیمی می تواند باعث ریزش شدید و حتی نشتی  شود. در این موارد ، نصب پمپ نمی تواند به تقویت فشار آب کمک کند و ممکن است به لوله کشی آسیب برساند. به طور کلی اجرای و طراحی لوله کشی آب و شوفاژ و ساختمان بر مبنای لوله کشی توکار میباشد .

در برخی موارد ، با تعویض و تعمیر بخشی از لوله کشی ، نشت و آسیب به لوله کشی از بین می رود. اما در بعضی از ساختمان ها ، خرابی لوله کشی ، به ویژه اگر سیستم لوله کشی فلزی باشد ، با تعمیر و تعویض یک قطعه لوله کشی کار نمی کند و فقط چندین بار تعویض لوله کشی را جایگزین می کند. بازسازی و تعویض کلی لوله های شوفاژ و دیگهای ساختمان از دو طریق قابل انجام است.

بهترین لوله برای شوفاژ

بهترین لوله برای شوفاژ در سیستم توکار لوله کشی پنج لایه و مناسبترین لوله برای لوله کشی روکار شوفاژ استاندارد لوله کشی تک لایه پلیمری آذین است .

چه مدت شما شش ماه اینجا هستید اکنون بسیار خوب به نظر می رسد مانند کف دوباره اصلاح شده است بله آقا چند هفته پیش کفشهایم را در می آورم ممنون شما این خانه که من در دهه 1950 ساخته ام چند روزه است و روزی قادر خواهید بود .

برای تهیه مبلمان بنابراین تمام رادیاتورهای این طرف خانه هستند عالی کار می کند ، خوب یکی اینجاست که اصلی است تحت پوشش تابشی هیچ آقایی شوهرم آن واو را ساخته و آن یکی هم همینطور است خوب کار می کند بله بنابراین ما فقط یکی داریم که کار نمی کند و درست است در اینجا خوب یک پوشش رادیاتور دیگر خوب است متشکرم همه خوب و این رادیاتور دهه 50 ریتای معمولی است که رسماً یخ زده است از زیرزمین شروع کن بسیار خوب ریچارد بنابراین چه چیزی پیدا می کنی .

سیستم آب گرم اجباری وقتی رادیاتورهایی را می بینم که می دانم هم هست ,آب داغ اجباری یا بخار و بخار از دهه 30 وجود دارد بنابراین اجباری است آب گرم بسیار خوب دهه های قبل همه سیستم های رادیویی آب گرم با استفاده از نیروی جاذبه ، آب در دیگ بخار گرم شد و به آرامی از طریق آن بلند شد خط تأمین و پس از گرم شدن به داخل رادیاتورهای هر طبقه از خانه آب را خنک تر و سنگین تر به اتاق رها کرد و برگشت خط را بچرخانید و دوباره به دیگ بخورید تا روند کار دوباره شروع شود. 

اکنون وقتی برق در دهه های 20 و 30 آمد ، به طور ناگهانی برای راحتی مردم در یک پمپ سیرکولاتور قرار می دهند تا آن آب را فشار دهند ، اشکالی ندارد خانه از دهه 50 سیستم گرمایشی است اما دیگ بخار کمی جدیدتر است اما برخی موارد ثابت وجود دارد که می خواهم روی هر دیگ بخار گرمایشی که می خواهم انجام دهم.

قیمت لوله کشی شوفاژ 

قیمت لوله کشی شوفاژ هم میتواند متری محاسبه شود و هم واحدی و کنتراتی . معمولا دستمزد اجرای لوله کشی شوفاژ روکار برای یک آپارتمان به ازای هر متر لوله کشی حدود متری 20 تا 25 هزار تومان و برای هر واحد تقریبا از 1 میلیون تا 3 میلیون دستمزد بوده که بستگی به متراژ آپارتمان دارد . هزینه خرید اجناس نیز حدود همین مقدار بسته به شرایط بازار و نوسانات بازار دارد.

شما را باید کمی صبر کنید ,  همیشه گرم می کند تا آب گرم شود در این حالتاین روغن می تواند گاز باشد در اینجا دیگ بخار می تواند هر اندازه و شکلی باشد , اما این یک ظرف برای نگهداری آب است و سپس ما باید آب مناسب داشته باشیم.

فشار داخل ما به فشار کافی در سیستم نیاز داریم تا مطمئن شویم به اندازه کافی وجود داردآب برای پر کردن همه رادیاتورها اما ما آنقدر نمی خواهیم که تبدیل شود خطرناک است ، بنابراین ما فشار آب شهر را در اینجا وارد می کنیم و این می شود 40 50 شاید 60 پوند اما ما فقط می خواهیم 12 پوند به پوند برسد.

سیستم گرمایشی بنابراین این یک شیر کاهش فشار سوپاپ است اگر من زندگی می کنم فشار را پایین بیاورم و به سمت راست فشار دهم ، اکنون فقط زندگی می کنیم مطمئن باشید که این بله کار می کند که به نظر می رسد خوب کار می کند و پشتیبانی از اندازه گیری است مشکلی نیست ، بنابراین اکنون که آب را مانند ما گرم می کنیم.

آب را گرم کنید تا برای انبساط به مکان مورد نیاز برسد ، بنابراین هر سیستم هیدرولیک دارای یک سیستم است مخزن انبساط داخل این مخزن ، نیمه بالا با آب ته ته پر می شود .نیمی از آن تحت فشار از هوا پر می شود و یک دیافراگم نئوپرن وجود دارد با افزایش فشار ، آب و هوا را از هم جدا می کند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ فاضلاب نصب و سرویس موتورخانه شوفاژ پکیج کولر آبی گاز اسپلیت نصب شیرالات لوازم بهداشتی رادیاتور سراسر تهران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 324
  • بازدید ماه : 1,004
  • بازدید سال : 13,320
  • بازدید کلی : 82,278