loading...
خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189
تهران پایپر بازدید : 52 جمعه 22 دی 1402 نظرات (0)

لیست قیمت نیوپایپ امروز

در این نوشته به بررسی لیست قیمت نیوپایپ امروز خواهیم پرداخت. ابتدا لازم است که توضیحاتی راجع به لوله اتصالات نیوپایپ بدهیم. لوله اتصالات نیوپایپ تولید شرکت آتی لوله سپاهان و از زیر مجموعه شرکت گیتی کالا(گیتی پسند اصفهان) است که در سال 1375 بنیان نهاده شده و در این 30 سال توانسته با بهبود کیفیت و ابداع تولیدات تنوع زیادی در محصولات خود داده و کیفیت آنها را نیز افزایش دهد. در عین حال با توجه به اینکه قیمت در بازار بسیار مهم است, استراتژی فروش به همراه بررسی مسایل فنی از جمله ویژگی های تولیدات شرکت نیوپایپ است. به طور کلی با توجه به کیفیت, قیمت لوله نیوپایپ در  مقایسه با دیگر برندهای بازار بسیار منطقی و کنترل شده است.

لوله کشی پنج لایه تشکیل شده از لوله های پنج لایه و اتصالات برنجی که اتصالات برنجی نیوپایپ در دو مدل اتصالات پرسی و اتصالات کوپلی تولید و به بازار عرضه میشود. لوله کشی پنج لایه برای لوله کشی آب سرد و گرم, شوفاژ, پکیج, گرمایش از کف و بسیاری از موارد صنایع دیگر قابل استفاده بوده و در حال حاضر یکی از پیشرفته ترین انواع لوله کشی محسوب میشود.

اتصالات پرس توسط دستگاه مخصوص و اتصالات کوپلی توسط یک آچار بر روی لوله نصب و آب بندی شده و فقط بایستی قبل از آن کار برقو یا کالیبره کردن لوله را با آچار مخصوص کالیبراتور انجام داد. یکی از مهمترین خصوصیات لوله اتصالات نیوپایپ به روز بودن محصولات و تنوع آن بوده که در سایزهای 16 تا 63 تولید میشود.

لیست قیمت آذین لوله سپاهان

لیست قیمت نیوپایپ امروز

آخرین لیست قیمت نیوپایپ امروز 

لیست قیمت نیوپایپ امروز شامل لوله در سایزهای 16, 20, 25 , 32 , 40 , 50 و 63  میباشد که در سایزهای بالاتر نیز به صورت سفارشی دارای لوله های سایز 75, 90 , 110 و 125  است. البته بیشتر کاربرد لوله های پنج لایه تا سایز 32 و به شکل کمتر تا نمره 63 است. اتصالات پرسی نیوپایپ به وفور از سایز 16 تا 63 وجود داشته و اتصالات کوپلی از سایز 16 تا 32 تولید میشود. اتصالات فیتینگی از سایز 40 تا 63 به صورت کلمپی است که تا سایز 63 وجود دارد. 

زانو پرسی , سه راهی پرسی, بوشن پرسی , روپیچ پرسی , توپیچ پرسی, مهره ماسوره پرسی, کپ پرسی, تبدیل پرسی, سه راهی تبدیلی پرسی, زانو دیواری پرسی توکار و روکار صفحه دار و خاردار , چپقی پرسی ,درپوش بلند, درپوش برنجی, مغزی برنجی , لوازم و تجهیزات گرمایش از کف , کلکتور , جعبه کلکتور, شیر کلکتوری , شیر پکیجی, شیر یک سر پرسی و دوسر پرس, شیر یکسر کوپلی از جمله اتصالات نیوپایپ هستند.

تمامی انواع اتصالات فوق در نوع کوپلی نیز تولید و به بازار عرضه میشوند. از لحاظ هزینه لیست قیمت نیوپایپ امروز نسبت به لیست قیمت دیگر برندها تقریبا در کف قیمت قرار داشته و با توجه به اینکه اتصالات نیوپایپ لیدر لوله اتصالات پنج لایه است محصولات خود را با حداقل قیمت به بازار عرضه میکند.

لیست قیمت نیوپایپ 1402

در سال 1402 تغییرات زیادی در لیست قیمت نیوپایپ رخ داد. از آنجا که مواد اولیه و به خصوص فلز برنج قیمت های جهانی داشته و به نوسانات قیمت دلار وابسته هستند, افزایش قیمت ارز در اوایل سال همراه با افزایش دستمزدها و هزینه های تولید همراه شده و یک افزایش 15 درصدی در اوایل بهار و چند افزایش 5 تا 10 درصدی را تا اواخر پاییز نیوپایپ شاهد بودیم. سپس در اوایل زمستان سال 1402 با کاهش قیمتی حدود  20 درصدی به دلیل رکود بازار و به خصوص تثبیت قیمت ارز وجود داشت که امیدواریم تا روزهای پایانی سال 1402 لیست قیمت نیوپایپ ثابت بماند.

در حال حاضر تخفیف های لیست قیمت نیوپایپ 1402 از حدود سقف 30 درصد به سقف 20 درصدی کاهش پیدا کرد و لیست قیمت نیز نسبت به ماه گذشته حدود 30 درصد کمتر شد.

خرید اینترنتی لوله نیوپایپ

از ویژگی های خرید اینترنتی از نمایندگی نیوپایپ , فروشگاه حسین پور, میتوان به صدور پیش فاکتور فوری و ارسال لوله اتصالات در میزان مورد نیاز دانست. فروشگاه لوله و اتصالات حسین پور خرید شما را از لحاط پایین ترین قیمت و اصالت کالا تضمین کرده و در ضمن میتوانید در صورت نیاز اقلام دیگر لوله و اتصالات خود را همراه با خرید لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ از این فروشگاه تهیه نمایید.

لوله های پنج لایه از سایز 16 تا 63 تولید شده و تا سایز 32 به صورت رولی, سایز 40 به صورت رولی یا شاخه ای و قطر 50 و 63 به شکل شاخه های 4 متری تولید و به فروش میرسد. 

اتصالات نیوپایپ در دو مدل پرسی و کوپلی تولید شده و در همه سایز موجود است. اتصالات کوپلی در سایزهای 40 به بالا به صورت اتصالات کلمپی تولید شده و نیوپایپ همه انواع اتصالات پرسی و کلمپی را در سایز بالا تولید میکند.

لوازم و تجهیزات گرمایش از کف به همراه تجهیزات و ابزارآلات لوله کشی پنج لایه از دیگر محصولات لوله پنج لایه نیوپایپ میباشند. لوله اتصالات پنج لایه نیوپایپ در سطح کیفی بسیار بالایی قرار داشته و قیمت آن با توجه به کیفیت و رقابت با دیگر برندها, بسیار مناسب عرضه میشود.

کاربرد لوله اتصالات نیوپایپ

لوله‌های پنج لایه PEXb-Al-PEXb دارای ساختاری خاص با ترکیب فلز و پلیمر هستند و برای مصارف مختلف تا دمای حداکثر 90 درجه سانتیگراد مناسب هستند. در لیست قیمت نیوپایپ شاهد تنوع محصولات جدید نیز هستیم. این نوع لوله‌ها به عنوان یک نوآوری جدید در صنعت لوله‌کشی محسوب می‌شوند و در انتقال آب و سایر مایعات استفاده می‌شوند.

بعضی از کاربردهای لوله و اتصالات نیوپایپ عبارتند از:

1. سیستم‌های آب سرد و آب گرم: لوله‌های نیوپایپ در سیستم‌های آب سرد و آب گرم ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

2. تأسیسات سرمایش، گرمایش و تهویه مطبوع: این لوله‌ها در سیستم‌های سرمایش، گرمایش و تهویه مطبوع ساختمان استفاده می‌شوند.

3. سیستم‌های گرمایش از کف: لوله‌های نیوپایپ در سیستم‌های گرمایش از کف استفاده می‌شوند، که در آن آب گرم از طریق لوله‌های نیوپایپ زیر کف پوش ساختمان جریان می‌یابد.

4. انتقال آب در رایزرها: لوله‌های نیوپایپ در انتقال آب در رایزرها استفاده می‌شوند.

5. کاربرد در صنایع پزشکی و بهداشتی: لوله‌های نیوپایپ در صنایع پزشکی و بهداشتی برای تولید گازهای طبی و سیستم‌های دیالیز و غیره استفاده می‌شوند.

6. کاربرد صنعتی: لوله‌های پنج لایه نیوپایپ در صنایع مختلفی مانند ماشین‌سازی، کشتی‌سازی، نفت و گاز و صنایع شیمیایی استفاده می‌شوند.

7. سیستم‌های گرمایی و سرمایی: از لوله‌های نیوپایپ در سیستم‌های گرمایی و سرمایی مانند سردخانه‌ها، فن‌کوئل‌ها و سیستم‌های سرمایش از کف استفاده می‌شود. در این سیستم‌ها آب گرم در طول مسیر لوله‌های نیوپایپ به خوبی انتقال می‌یابد و افت دمای قابل توجهی ندارد.

جهت دریافت لیست قیمت نیوپایپ امروز با ما تماس بگیرید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ فاضلاب نصب و سرویس موتورخانه شوفاژ پکیج کولر آبی گاز اسپلیت نصب شیرالات لوازم بهداشتی رادیاتور سراسر تهران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 321
  • بازدید ماه : 1,001
  • بازدید سال : 13,317
  • بازدید کلی : 82,275