loading...
خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189
تهران پایپر بازدید : 84 سه شنبه 21 شهریور 1402 نظرات (0)

لیست قیمت آذین لوله سپاهان

در این نوشته به بررسی لیست قیمت آذین لوله سپاهان خواهیم پرداخت.

برای خرید با پایپ بازار فروشگاه لوله و اتصالات تهران تماس بگیرید.

ابتدا لازم است توضیحاتی راجع به خصوصیات لیست قیمت و مزایای آن داده شود. تا قبل از اینکه لوله های پلیمری نظیر آذین لوله و برندهای اولیه مانند لوله موج شیراز به بازار عرضه شوند, لوله های فلزی گالوانیزه و سیاه فولادی پرمصرف ترین لوله های موجود در کشور بوده و برای لوله کشی آب سرد و گرم و شوفاژ از آنها استفاده میشد. با وجود اینکه این لوله های فولادی نیز برندهای خاص خود را داشته و دارند, به دلیل شناور بودن قیمت آهن , قیمت آنها هر روز دستخوش تغییراتی میشد و امکان ارایه یک لیست واحد برای آنها وجود نداشت. از طرفی کارخانه های تولیدکننده اتصالات فلزی با لوله های فلزی متفاوت بوده و سیستم خرید و فروش آنهاتفاوت های زیادی داشته به همین دلیل نبود یک لیست قیمت باعث میشد که مصرف کننده در هنگام خرید بعضا ضرر کرده و خرید خود را بسیار بالاتر از قیمت واقعی و منصفانه انجام دهد. 

با ورود و تصرف بازار توسط لوله های پلیمری , ارایه لیست قیمت توسط تولیدکنندگان رایج گشته و با این شرایط نمایندگی و عمده فروشی های لوله و اتصالات اجناس را طبق یک لیست قیمت واحد خرید و فروش کرده و طبق یک لیست مشترک به آنها تخفیف داده میشد. با شروع تولید محصولات تک لایه پلی پروپیلن آذین نیز, لیست قیمت آذین لوله سپاهان در یک قالب واحد و همراه با کدبندی و قیمت ارایه شده و این مساله باعث شفافیت قیمت و خرید آسان میشود.

لیست قیمت آذین لوله سپاهان

عوامل موثر در لیست قیمت آذین لوله سپاهان

شرکت های تولیدکننده سعی میکنند تا جایی که امکان داشته به قیمت های لیست دست نزنند اما نوسانات قیمت ارز باعث میشود که لیست قیمت ها از جمله لیست قیمت آذین لوله سپاهان نیز هر از چندی بسته به شرایط بازار دستخوش تغییرات شود.

از آنجا که قیمت مواد اولیه مواد پلیمری پلی پلی پروپیلن و فلز برنج به قیمت دلار بستگی دارد, تغییرات قیمت ارز را میتوان عامل اصلی موثر بر لیست قیمت آذین لوله سپاهان دانست

مساله بعدی هزینه های تولید از جمله دستمزد کارگران خط تولید و مخارج تولید است که هر ساله بسته به تورم افزایش پیدا میکند. این فاکتور از مورد اول تاثیر کمتری داشته و با این حال هرسال بعد از عید به دلیل افزایش هزینه های تولید منتظر افزایش بین 5 تا 10 درصدی لیست قیمت هستیم, مگر اینکه قیمت مواد اولیه به اندازه ای کاهش پیدا کند که جبران افزایش هزینه تولید بشود که در شرایط فعلی و تا به حال رخ نداده است و همواره قیمت لوله آذین افزایشی بوده تا کاهش پیدا کند.

لوله آذین در حال حاضر بیشترین تولید و مصرف لوله تک لایه را در کشور داشته و لیست قیمت آذین لوله سپاهان لیدر لیست قیمت های رقبا نیز محسوب میگردد. با این وجود به دلیل رقابت فشرده و آذین لوله از نظر شرایط بازار نه اجازه دارد و نه ریسک این مساله را انجام میدهد که با افزایش قیمت لیست , میدان را برای سایر رقبا خالی کند.

لیست قیمت لوله آذین ۱۴۰۲

لیست قیمت در سال 1402 سه بار تغییر کرده است. اوایل سال کمی کاهش داشته و در برج 3 حدود 10 درصد افزایش داشته و در برج 6 سال 1402 نیز قطعات پلیمری 10 درصد افزایش قیمت داشتند. اتصالات برنجی نیز در حدود 2 درصد به دلیل افزایش قیمت دلار پتروشیمی گرانتر شدند. از آنجا که آذین لوله یک سوپربرند محسوب شده و بخشی از مواد اولیه خود را از طریق سهمیه پتروشیمی تامین میکند, برای افزایش قیمت بایستی از وزارت صمت اجازه و تاییدیه بگیرد.

جدا از هزینه های جاری تولید قیمت هر قطعه بر اساس وزن و قیمت مواد اولیه محاسبه شده و لیست قیمت به این صورت تهیه میشود. هرچند که برخی قطعات پرمصرف که ویترین لیست قیمت آذین لوله سپاهان محسوب میشوند به اندازه ای کاهش پیدا میکنند که خریدار ترجیح دهد ,  آذین لوله را انتخاب کند.

در حال حاضر لوله آذین سایز 20 متری 24 هزار تومان, لوله 25 حدود متری 37 هزار تومان, لوله 40 متری 127 هزار تومان, لوله 50 متری 206 هزار تومان  و لوله 63 متری 332 هزار تومان است. اتصالات هم که در اتصالات تمام پلاستیکی از هر عدد 3000تومان تا 100 هزارتومان شروع میشود. در لیست قیمت آذین لوله سپاهان قیمت لوله آذین 20 مهمترین آیتم محسوب میشود.

جهت استعلام قیمت و دریافت به روز لیست قیمت آذین لوله سپاهان با فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار نمایندگی لوله آذین در بازار تهران تماس بگیرید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ فاضلاب نصب و سرویس موتورخانه شوفاژ پکیج کولر آبی گاز اسپلیت نصب شیرالات لوازم بهداشتی رادیاتور سراسر تهران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 718
  • بازدید سال : 13,034
  • بازدید کلی : 81,992