loading...
خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189
تهران پایپر بازدید : 81 پنجشنبه 23 بهمن 1399 نظرات (0)

خدمات برق ساختمان

ارایه کلیه خدمات برق ساختمان و سیم کشی شبانه روزی در سراسر تهران 09198039245 

خدمات برق ساختمان به محموعه ای از عملیات اجرا , نصب , عیب یابی و تعمیرات سیم کشی و تجهیزات مرتبط به تاسیسات الکتریکی ساختمان اطلاق میشود . هر کدام از بخش های اجرایی , نصب , عیب یابی و تعمیرات نیازمند تجربه , دانش و مهارتهای خاصی میباشد .

به طور کلی خدمات برقکاری شامل  اجرا لوله کشی برق و نصب خرطومی در اجرا , بازسازی و نوسازی سیم کشی و برق کشی ساختمان ,  تعمیرات سیم کشی , کابل کشی و داکت کشی ساختمان

عیب یابی و رفع عیب برق ساختمان , رفع اتصالی برق ساختمان

تعمیر و تعویض فیوز برق , کلید مینیاتوری , جعبه فیوز و تابلو برق ساختمان

نصب انواع لوستر لوکس , شاخه ای و ریموت دار, دیوارکوب , برنزی , کریستالی و فانتزی

نصب و تعویض روشنایی , ال ای دی , اس ام دی , هالوژن ,مهتابی و آفتابی ,  لامپ و سرپیچ

نصب و تعویض کلیدپریز , دیمر , فتوسل و سایر لوازم جانبی الکتریکی

نصب , تعمیر و تنظیم سنسور حرکتی راه پله , پارکینگ و مشاعات

نصب, تعمیر و تعویض آیفون تصویری و معمولی 

سوراخ کاری و برش سقف برای هالوژن و فریم لامپ .

کابل گذازی و سیمکشی کولر آبی و کولر گازی .

خدمات برق ساختمان شبانه روزی

خدمات برق ساختمان شبانه روزی

خدمات برقکاری ساختمان شبانه روزی شامل خدمات برق و اجرا و  تعمیرات سیم کشی , نصب انواع سرپیچ لامپ  , روشنایی , کلید پریز و لوازم برقی , تلفن و وسایل برقی الکتریکی آپارتمان های مسکونی تجاری و صنعتی نامیده میشود .

نگهداری و کنترل تجهیزات برقی الکتریکی نیز کار بسیار مهمی تلقی میشود. اخیرا کابل کشی شبکه نیز به حیطه خدمات برق کاری اضافه شده و برخی برق کار ها کار پسیو شبکه را نیز انجام دهند. در سیم کشی برق ساختمان ایمنی از اصول اجرای کار میباشد. جلوگیری از بروز مخاطرات جانی و جسمی بسیار نمایان میشود .

در سیم کشی ساختمان کار تست و نگهداری  از سیم کشی بسیار ضروری به نظر میرسد. لوله کشی فلزی , لوله کشی پلی آمید و لوله کشی خرطومی از انواع لوله کشی های محافظ سیم کشی و کابل کشی ها میباشند.

قیمت خدمات برق ساختمان

هزینه و قیمت خدمات برق ساختمان بسته به نوع کار دارد . اجرای کار نوساز معمولا بر حسب واحد آپارتمانی و اجرای سیم کشی و لوله کشی برق متری و در برخی موارد اجرای برق کشی ساختمان به صورت شعله ای توافق میگردد . نرخ خرده کاری خدمات برقی از 80000 تومان تا 500 هزار تومان متغیر است . این هزینه ها فقط اجرت سیم کشی و خدمات برقی بوده و تهیه اجناس و کالای برق برعهده کارفرما میباشد .

قیمت نصب هالوژن

قیمت نصب هالوژن بسته به تعداد و نوع کار دارد . اگر نصب هالوژن شامل سورخ کاری و سیم کشی باشد هزینه بیشتری داشته و ممکن است به ازای هر هالوژن تا 100 هزار تومان هم برسد . البته تعداد نصب هالوژن نقش مهمی در این نوع خدمات برق ساختمان دارد . به طور کلی هزینه خدمات برقکاری ساختمان بین طرفین تواقق میشود .

از نظر نصب هالوژنها نوعی چراغ توکار میباشند که با سطح سقف و دیوار یکسان بوده و برخلاف لوسترها و چراغهای آویز و روکار , برآمدگی چندانی نسبت به دیوار مجاور ندارند .

تعمیر سیم کشی تلفن

تعمیر سیم کشی تلفن یکی از موارد به ظاهر آسان و پردرسر برای برقکار ها میباشد . مالک یا استفاده کننده تلفن به مخابرات مراجعه میکند و مخابرات به خرابی را به سیم کشی داخلی تلفن ساختمان ارجاع میدهد و این وسط ممکن است بوغ تلفن وجود نداشته باشد . بخاطر همین و در کنار اجرت کم این کار بسیاری از برقکارها ترجیح میدهند به سراغ کار دیگری بروند و کار سیم کشی تلفن را انجام نمیدهند .

خدمات برق ساختمان غرب تهران

ما در شرکت خدمات تاسیساتی تهران پایپر در کلیه مناطق غرب تهران تاسیسات کار و خدمات برق ساختمان ارایه میدهیم . خدمات تاسیساتی غرب تهران ما شامل مناطق صادقیه آریاشهر شهرزیبا بلوار فردوس و دیگر مناطق محدوده میشود .

خدمات سیم کشی ساختمان

خدمات سیم کشی بسته به اجرا یا  تعمیراتی بودن کار دارد . در اجرا کار مشخص بوده و در ابتدا به تهیه نقشه سیم کشی و برق ساختمان , کنده کاری محل عبور و لوله گذاری و نصب خرطومی و نصب قوطی به سراغ سیم کشی ساختمان و نصب تجهیزات پس از پایان نازک کاری میرویم . اما در تعمیرات ابتدا بایستی عیب یابی شده و سپس اقدام به اصلاح سیم کنیم .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ فاضلاب نصب و سرویس موتورخانه شوفاژ پکیج کولر آبی گاز اسپلیت نصب شیرالات لوازم بهداشتی رادیاتور سراسر تهران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 166
  • بازدید ماه : 515
  • بازدید سال : 12,831
  • بازدید کلی : 81,789