loading...
خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189
تهران پایپر بازدید : 95 جمعه 30 خرداد 1399 نظرات (0)

خدمات لوله کشی پایپ سرویس

خدمات لوله کشی پایپ سرویس با ارایه خدمات تاسیساتی و لوله کشی به صورت تخصصی و 24 ساعته یکی از مهمترین شرکتهای خدمات تاسیسات آنلاین در اینترنت محسوب میشود . از خدمات لوله کشی تاسیساتی ما میتوان به لوله کشی آب و فاضلاب , لوله کشی شوفاژ و لوله کشی گاز مسکونی و تجاری اشاره نمود . یکی از رایح ترین خرابیهای لوله کشی در ساختمانها , تعمیر شیر فلکه آب و شوفاژ ورودی آپارتمانهاست که میتوان گفت برای بسیاری از آپارتمانها در تهران خراب است . خرابی و تعمیر سیفون ظرفشویی نیز  از دیگر مواردی است که بسیار اتفاق افتاده وما در خدمات لوله کشی پایپ سرویس این خدمات هرچند کوچک را نیز انجام میدهیم . یکی دیگر از مهمترین خدمات که به مهارت زیادی نیاز دارد تعمیر سیفون توالت ایرانی بوده که بعضا با چکه های نا بهنگام میتواند باعث ریزش آب به طبقات زیرین شود .

خدمات لوله کشی پایپ سرویس

طریقه لوله کشی آب ساختمان 

در آپارتمانهای چندین واحدی ، اغلب یک یا چندرایزر اصلی برای  لوله های آب در نظر گرفته می شود. برای تمام لوله های اصلی در ابتدای خط بایستی از شیر فلکه قطع دستی استفاده شود. برای لوله ورودی به هر واحد نیز باید از شیر  قطع کن برای تمام لوله های آب سرد و گرم و شوفاژ استفاده کرد. در طراحی لوله کشی فاضلاب ساختمان بایستی با لوله آب با یکدیگر طراحی و اجرا میشوند .

بعد از شیرفلکه ورودی  لوله های آب سرد و گرم بهداشتی در طبقات ساختمان توزیع می گردد. در ساختمانهای با سیستم پکیج , هر آپارتمان 1 شیر ورودی آب سرد دارد.

به طور استاندارد در آپارتمانهای با سیستم موتورخانه مرکزی به غیر از لوله های آب سرد و آب گرم لوله سومی به نام لوله برگشت  آب گرم نیز وجود دارد که  از آخرین انشعاب آب گرم به ورودی آب گرم وصل میشود.

لوله برگشت آب گرم موجب چرخش دایمی آب گرم مصرفی و در دسترس بودن آب گرم بدون هدر رفتن آب و بازماندن شیر آب میشود. لوله کشی برگشت آب گرم مانع از هدر رفت آب و زمان میشود, زیرا در محل هایی که فاصله تامنبع آبگرم زیاد باشد, زودتر به آب گرم خواهیم رسید . البته از لحاظ کارشناسان خدمات لوله کشی پایپ سرویس این روش در لوله کشی پکیج کارایی نداشته و مورد استفاده قرار نمیگیرد .

تعمیر شیر فلکه ساختمان

عدم وجود مهره ماسوره و قرار گرفتن بخشی از شیرفلکه در تنگنا و داخل دیوارمیتواند تعمیر شیرفلکه برنجی یا گازی را برای ما سخت کند. احتمالا شما هم با مشکل عدم آب بندی کامل شیر فلکه های کشویی مواجه شده اید. شیر فلکه های بعد از کنتور آب شهری , شیرفلکه های آب سرد و گرم,داکت اسپلیت و شوفاژ و شیرفلکه های موتورخانه بیشترین مصرف را در ساختمانها دارند.

شیر فلکه های کشویی ورودی آپارتمانها اغلب  از جنس برنجی یا پلیمری میباشند. در تعمیر شیر فلکه آب یا شوفاژ باید بدانید که دو قسمت اصلی دارند. تنه و بالا تنه معمولا خرابی شیرفلکه کشویی به علت ته نشین شدن رسوب در کف تنه شیر فلکه یا در قسمت زبانه بالاتنه میباشد. تعویض بالاتنه معمولا راحت ترین راه برای تعمیرات شیر فلکه هاست . منتها بخاطر اینکه بالاتنه شیر فلکه برنجی دارای دنده های مختلفی در برندهای گوناگون هستند بایستی دقیقا شیر فلکه های با همان برند و از لحاظ قالب جدید و قدیم با همان رده برای آنها پیدا کرد . اما شیرفلکه های پلیمری دارای بالاتنه و تنه یکسانی بوده و به همدیگر خورانده میشوند .

تعویض شیر فلکه

برخی مواقع هم خوردگی کف تنه یا زبانه مانع از آب بندی شیر فلکه ها میشوند. بهتر است برای نگهداری از و اجتناب از تعویض شیر فلکه های ساختمان یا موتورخانه هر از چندی اقدام به باز و بسته کردن آنها بکنیم. اگر یک شیر فلکه به صورت ماهانه چند باز و بسته شود , دیرتر رسوب گرفته و خراب میشوند.

در تعویض شیر فلکه اگر یک طرف اتصال مهره ماسوره داشته باشد کار نسبتا راحت است. اما اگر مهره ماسوره ای در کار نباشد , تعویض شیر فلکه با تعویض قسمتی از لوله کشی انجام شده و در عین بالا بردن هزینه تعویض شیر فلکه ممکن است با تخریب همراه باشد.

تعمیر سیفون آشپزخانه

در برخی موارد  جهت  تعمیر سیفون آشپزخانه نیاز انداختن واشرنو یا ارینگها و یا  جایگزینی قطعه ای از  آن یا ست کامل است چرا که ممکن است بر اثر کثرت استعمال لوله ها به مرور زمان پوسیده و از کار افتاده شوند. برای به تحقق نشستن این فرآیند بهتر است حتما با یک لوله کش ساختمان متخصص ارتباط گرفت و مراتب را با وی در جریان نهاد تا بتواند رو به تعمیر سیفون ظرفشویی شما آورد و در صورت لزوم آن را تعویض نماید.

در ادامه به ارائه راه حل هایی برا تعمیر سیفون ظرفشویی اشاره می شود که یک تعمیرکار لوله کش ساختمان خیلی راحت می تواند پی به عیب یابی  آن آورد و مشکل را برطرف نماید.

در ابتدا به ذکر چند مورد از عوامل نشتی سیفون ظرفشویی میپردازیم سپس وارد مقوله تعمیر سیفون ظرفشویی خواهیم شد که در زیر هر عنوان به ارائه راه حل هایی برای برطرف شدن مشکل نشتی آب اشاره می شود.

تعمیر سیفون توالت 

برای تعمیر سیفون توالت با توجه به انواع آن علت و عوامل مختلف و متنوعی می تواند در این امر دخیل باشند که هر کدام تخصص خاص خود را می خواهد و می بایست حتما با در جریان نهادن مراتب قضیه به لوله کش های ساختمانی و یا متخصصین این حوزه کاری اقدامات لازم را در خصوص تعمیر سیفون توالت صورت داد.

عمده علل  تعمیر سیفون توالت نشتی و چکه کردن  مقدار شایان توجهی از فاضلاب می باشد که اگر نسبت به تعمیر تحت چنین شرایطی هیچ گونه اقدامی صورت نگیرد، ممکن است هزینه های  زیادی را در پی داشته باشد که از آن جمله نم دادن سقف و دیوار خانه مسکونی خود و یا همسایه خود می باشد بنابراین سریعترین کار ممکن پس از مشاهده چکه و هدر رفتن آب ، تماس با یک کارشناس لوله  در این زمینه است. برای تعمیر سیفون توالت طبیعتا با توجه به نوع فرنگی و ایرانی مراحل اجرای کار متفاوت می باشد .

که در این بین تعمیر سیفون توالت ایرانی نسبت به نوع فرنگی خود با دردسرهای بیشتری رو به رو خواهد بود که حتی منجر به کَندن و تخریب و تعویض سیفون توالت می گردد که در مرحله بنایی ابتدای ساختمان به صورت اصولی و کاربردی به کار گرفته نشده است. ولی به هر حال آنچه مهم است، تعمیر سیفون توالت بدون هیچ گونه تأخیر و امروز و فردا کردن می باشد تا از ایجاد رطوبت و نمناکی دیوارهای توالت جلوگیری به عمل آورد .

 

  • نشتی آب از اطراف سینک و تعمیر سیفون ظرفشویی گاهی اوقات به سبب وجود رخنه بین سینک و کانتر سیفون ظرفشویی نشت می کند. در این بین کوچکترین درزی هم به منزله پدید آمدن صدمات بسیاری خواهد شد.بنابراین می بایست پیش از هر چیز نسبت به تعمیر سیفون ظرفشویی اقدام کرد تا نشتی آب به کابینت ها آسیبی وارد نسازد. برای تعمیر سیفون ظرفشویی به این طریق می بایست در وهله نخست دور سینک را خشک نموده و مقداری آب داخل آن ریخته تا متوجه چک نمودن سینک شد.پس بنابراین برای تعمیر سیفون ظرفشویی می بایست تمامی درزها گرفته ود و تا حدی که ممکن است سینک و کانتر را خیلی دقیق بهمدیگر متصل ساخت.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ فاضلاب نصب و سرویس موتورخانه شوفاژ پکیج کولر آبی گاز اسپلیت نصب شیرالات لوازم بهداشتی رادیاتور سراسر تهران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 357
  • بازدید ماه : 1,037
  • بازدید سال : 13,353
  • بازدید کلی : 82,311