loading...
خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189
تهران پایپر بازدید : 138 شنبه 16 اسفند 1399 نظرات (0)

لیست قیمت سوپرپایپ

روشهای براورد هزینه و لیست قیمت سوپرپایپ اینترنشنال

به دست آوردن هزینه خرید  لوله سوپرپایپ لیست قیمت بایستی صورت خود را در دست داشته و یک درخواست پیش فاکتور ارسال نمایید .

لیست قیمت سوپرپایپ شامل دو نوع اتصالات قدیمی یا کلاسیک و اتصالات جدید یا سوپرپایپ 2 بوده که این مورد اخیر بیشتر در انبار موجود میباشد . برای دریافت  پیش فاکتور و استعلام قیمت به فروشگاه لوله و اتصالات حسین پور نمایندگی سوپرپایپ در تهران مراجعه نمایید .

برای خرید اینترنتی لوله سوپرپایپ با یک تلفن در خدمت شما هستیم .

لیست قیمت سوپرپایپ

به دست آوردن آخرین لیست قیمت سوپرپایپ

برای دریافت و مشاهده آخرین لیست قیمت سوپرپایپ به سایت فروشگاه اینترنتی لوله و اتصالات حسین پور مراجعه نمایید . در سنجش قیمت لوله و اتصالات سوپرپایپ با برندهای دیگر بایستی این مساله را مدنظر پیمان دهید که محصولات کمپانی سوپایپ در سطحی ما فوق سایر محصولات همانند قرار گرفته و به همین علت قیمت بسیار بالاتری از رقبا دارد . شرکت سوپرپایپ احد از پیشگامان فرآوری لوله و اتصالات پنج لایه بوده و در همان نخست تفاوت قابل اعتنایی با دیگر محصولات کارخانه های سایر داشته و با اصلاح مواد و شکل اتصالات همواره در این گویه پیشتاز بوده و احد از مارکهای سرشناس در خاورمیانه میباشد .

خدمات نمایندگی سوپرپایپ 

نمایندگی سوپرپایپ در تهران

مغازه فروشگاه  لوله و اتصالات حسین پور با اخذ عاملیت نمایندگی سوپرپایپ تهران به یکی از پرفروش ترینهای لوله و اتصالات سوپایپ بدل شده است . ارسال محصولات سوپرپایپ به شهرستانها در کنار پخش عمده این محصولات به سازندگان ساختمان و خرده فروشی و پخش موجب است که فروش سوپرپایپ این فروشگاه قسمت اصلی از فروش شرکت سوپرپایپ باشد .

کاتالوگ اتصالات سوپرپایپ

محصولات سوپرپایپ دربرگیرنده لوله و اتصالات پنج لایه و لوازم گرمایش از کف , آب سرد و گرم مصرفی و شوفاژ میباشد . پسینیان محصول سوپرپایپ است که شامل لوله‌ اتصالات اصلاح شده و خدمات متفاوت است. سیستم لوله‌کشی سوپرپایپ +۲ حاصل پسینیان دستاوردهای فناوری امروز است که حاصل آن، یک لوله‌کشی آسان میباشد .

 

شرکت سوپرپایپ در ابتدای راه اندازی به عنوان نخستین تولیدکننده لوله‌های تلفیقی پنج‌لایه در منطقه خاورمیانه و ششمین شرکت در جهان ، بر اساس زیرساخت کاملا فنی – مهندسی برای حضور مداوم در عرصه صنعت تاسیسات تاسیس شده است و از آن‌جا که مرغوبیت کالاهای ساخته شده اصولی ترین پارامتر برای تداوم حضور در این عرصه است، با صرف انرژی و خرج زیاد در این گذرگاه گام برداشته ‌است.

 

دریافت گواهی‌نامه‌ها و سرتیفیکیت های معتبر داخلی و اروپایی برای سوپرپایپ از این رو اهمیت دارد که علامت موفقیت شرکت در آزمون‌های نسبتا مشکل است که برای عبور از آن‌ها، تولید فرآورده از مواد اولیه گرفته تا فرهنگ فنی و فناوری تولید، باره ممیزی سخت‌گیرانه‌ای پیمان می‌گیرد و گواهی‌نامه اتا یگانه از مهم‌ترین آن‌هاست.

 

این سرتیفیکیت در حالی به سوپرپایپ برگزیدن داده شود , که اين شركت اولین دريافت كننده غیراروپایی ‌آن است. بدین معنی که كيفيت لوله و اتصال توليد شده در شرکت سوپرپایپ واقع در آزادگاه قشم، در ساحل محصولات شرکت‌‌های اروپایی، باره تاييد 28 کشور عضو اتحادیه اروپا، قرار گرفته‌است. سوپرپایپ به این کامیابی مفتخر بوده و آن را نقطه عطفی در گذرگاه طولانی کیفیت می داند؛ رهسپار که پیوستگی دادن آن همت و کوشش زیادی می‌خواهد و کیفیتی که گسترش آن در صنایع ایران، تولید ملی را در بازارهای درونی و جهانی پرآوازه خواهد کرد.

دفتر فروش سوپرپایپ

دفتر فروش سوپرپایپ محل رتق و فتق امور نمایندگان و کنترل بازار بوده و به غیر از نمایندگی سوپرپایپ در تهران و شیراز یا شهرستانها دیگر فروش ندارد .

لوله اتصالات فاضلاب پوش فیت سوپردرین نیز از سایر محصولات شرکت سوپرپایپ اینترنشنال میباشد .

 

تنوع سایزاز ۱۶تا ۱۱۰

 

خدمات پیش از فروشطراحی و مشاوره رایگان/ مجری اموزش دیده

 

خدمات بعد از فروش صدسال ضمانت

 

در صورت اجرای مجری اموزش دیده نام مجموعه اصلی سوپرپایپ

 

محل کارخانه قشم

 

محصولات دیگرسوپر درین/سوپرفیکس/پمپ های ویلو

 

توضیحات سوپرپایپ برای لوله کشی سردو گرم ساختمان و رادیاتور باره بهره‌گیری است.سوپرپایپ حائز گواهینامه فنی اتحادیه اروپا میباشد .

 

 

قابل پروا اینکه بیس محصولات بر اساس فناوری آلمانی بوده و برخی از محصولات فهرست بها لوله و اتصالات سوپرپایپ در آلمان فرآوری میشوند و به همین دلیل از قیمت اکثریت نسبت به محصولات ایرانی هستند .

کاربرد لوله سوپرپایپ

لوله اتصالات سوپرپایپ با کیفیت عالی در امر لوله کشی آب سرد وگرم , لوله کشی شوفاژ و سیستم گرمایش از کف کاربرد  داشته و قیمت گرمایش از کف شاید با این سیستم کمی گران شود اما طول عمر بالایی دارد . 

این لوله اتصالات با کلاس معمولا در ساختمانهای با کلاس بالا کار شده و استاندارد لوله کشی شوفاژ را به معنای واقعی رعایت میکند .

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ فاضلاب نصب و سرویس موتورخانه شوفاژ پکیج کولر آبی گاز اسپلیت نصب شیرالات لوازم بهداشتی رادیاتور سراسر تهران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 354
  • بازدید ماه : 1,034
  • بازدید سال : 13,350
  • بازدید کلی : 82,308