loading...
خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189
تهران پایپر بازدید : 58 یکشنبه 09 مهر 1402 نظرات (0)

بهترین لوله فاضلاب ساختمان

انتخاب بهترین لوله فاضلاب ساختمان برای اجرای لوله کشی فاضلاب ساختمان بسیار مهم تلقی میشود, چرا که اولا موجب افزایش طول عمر ساختمان شده و در ثانی میزان و تعدد خرابی های لوله کشی ساختمان را کاهش میدهد. از این رو قبل از اجرای لوله کشی فاضلاب بایستی به فکر خرید لوله فاضلاب با کیفیت بوده و در ثانی اجرای درجه یک را در اولویت کار قرار دهید. به دلیل حجم و اندازه لوله های فاضلاب و اینکه تعویض کامل و ترمیم لوله های فاضلاب شامل هزینه های گزافی شده و بعضا در محیط های مسکونی و کاری امکان پذیر نیست, بایستی در همین ابتدا تمامی جوانب امر را مد نظر قرار داد. لوله کشی فاضلاب مانند لوله کشی آب نیز که بتوان آنرا روکار کرد و از گوشه و کنار ساختمان اجرا کرد. 

لوله اتصالات PVC پی وی سی, لوله اتصالات پوش فیت, لوله های پلی اتیلن فاضلابی و لوله های چدنی از گزینه های بهترین لوله فاضلاب ساختمان هستند که هر یک دارای مزایا و محدودیت هایی هستند.

بهترین لوله فاضلاب ساختمان

بهترین لوله فاضلاب ساختمان

بسته به شرایط ساختمان میتوان از لوله اتصالات فاضلاب مناسب استفاده کرد. در گذشته تنها گزینه برای لوله کشی فاضلاب استفاده از لوله های چدنی بود که به دلیل گران قیمت بودن, اجرای مشکل و حمل و نقل سخت در حدود 20 سالی است که در ساختمان های مسکونی از آنها استفاده نمیشود. لوله اتصالات چدنی در حال حاضر فقط در استادیوم ها و برخی سازه های خاص کاربرد داشته و البته نوع جدیدی از آنها به نام لوله داکتیل چدنی در برخی از ساختمان های عظیم کاربرد دارند.

لوله های پلی اتیلن فاضلابی نیز به اینکه مجریان کمی به اجرای آن رقبت داشته و نیاز به ابزار خاصی دارد, خیلی مورد استفاده قرار نمیگیرد. از طرفی قیمت لوله پلی اتیلن فاضلابی در مقایسه با لوله پلیکا بالاست و دستمزد بیشتری هم دارد. این نوع لوله کشی مورد تایید استاندارد آمریکا نیست, چرا که جوش لب به لب داشته و ممکن است , تحت فشارهای فیزیکی از هم گسیخته شود. در ایران این نوع لوله کشی بیشتر برای آب باران و لوله کشی پشت بام استفاده میشود.

در انتخاب بهترین لوله فاضلاب ساختمان در ایران بایستی به سراغ دو گزینه بعدی یعنی لوله های پوش فیت و پلیکا برویم.

بهترین لوله پلیکا برای فاضلاب

اما لوله پلیکا پرمصرف ترین لوله فاضلابی در ایران محسوب میشود. از این رو تعداد تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلیکا در ایران شاید به بیش از 200 یا 300 کارخانه یا برند بالغ شود. از آنجا که لوله پلیکا مصارفی مانند لوله هواکش, تهویه, برق و آبرسانی نیز دارند, محصولات گسترده و با کیفیت و وزن های مختلفی در ایران تولید میشود.

لوله پلیکا پلیمر گلپایگان, تک ستاره گلپایگان, پارس پلاست زنده رود, وینوپلاستیک, مدل پلاستیک, داراکار, لوله سازی شرق, پلی سازان, سمنان, پویش سمنان, یاس سمنان, نانو پلیمر یاس, پلیکا 110؛ تهران اتصالات, پلیکا شهریار؛  پلیکا رزاقی, گلین, وینگل, پلیکا نسوز؛ پلی سازان, نیوپلیکا از جمله برندهای لوله پلیکا در ایران هستندکه جزو بهترین لوله فاضلاب ساختمان محسوب میشوند.

بسته به برند و وزن لوله , کیفیت و قیمت لوله پلیکا متفاوت بوده و از پارس پلاست و پلیمر گلپایگان را میتوان از بهترین برندهای لوله پلیکا فاضلابی در ایران دانست.

بهترین مارک لوله پوش فیت

لوله اتصالات پوش فیت پلی ران را میتوان بهترین برند لوله پوش فیت در ایران دانست. این نوع لوله گران قیمت ترین لوله های فاضلابی هستند که کیفیت آنها نسبت به لوله های پلیکا بسیار بالاتر بوده توسط ارینگ آب بندی میشوند. ارینگ پوش فیت پلی ران آلمانی بوده و از این رو بهترین لوله فاضلاب ساختمان محسوب میشوند.

پوش فیت نیوفلکس, سوپردرین, یزد پوش فیت, نیک بسپار, وحید از دیگر محصولات ایرانی پوش فیت بوده و انصافا همگی کیفیت های خوبی دارند. البته به غیر  از انتخاب بهترین لوله فاضلاب ساختمان شما بایستی با اجرای با طراحی لوله کشی فاضلاب و با کیفیت مناسب نیز بپردازید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ فاضلاب نصب و سرویس موتورخانه شوفاژ پکیج کولر آبی گاز اسپلیت نصب شیرالات لوازم بهداشتی رادیاتور سراسر تهران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 348
  • بازدید ماه : 1,028
  • بازدید سال : 13,344
  • بازدید کلی : 82,302