loading...
خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189
تهران پایپر بازدید : 57 یکشنبه 12 شهریور 1402 نظرات (0)

تعمیرات لوله کشی ساختمان شبانه روزی

عیب یابی و تعمیرات لوله کشی ساختمان شبانه روزی سراسر تهران, فوری و بدون تعطیلی

با توجه به جمعیت کلان شهری مانند تهران وجود یک ارایه دهنده خدمات تاسیسات لوله کشی ساختمان ضروری به نظر میرسید. البته پیدا کردن لوله کش شبانه روزی با وجود اینترنت کار خیلی سختی به نظر نمیرسد اما اینکه شرکت های آگهی دهنده اولا تعهد داشته باشند و در ثانی بتوانند از پس مشکلات ریز و درشت تاسیسات لوله کشی شبانه روزی برآمده و پیش بینی خرابی های احتمالی را داده و قطعات تاسیساتی و لوله کشی را همراه داشته باشند نیز مهم است.

ترکیدگی لوله آب , شوفاژ , نشتی رادیاتور و شیرآلات, گرفتگی لوله های فاضلاب و توالت فرنگی, سرد شدن رادیاتور , خاموش شدن پکیج و موتورخانه, نشتی از لوله های فلزی و پلیمری شوفاژخانه, خاموش شدن مشعل , نشتی از منبع موتورخانه, نشتی از سیفون ظرفشویی و بسیاری ایراداتی که ممکن است در طی 24 ساعت شبانه روز برای شهروندان و ساکنین یک ساختمان مشکل به وجود بیاورد, به خدمات تاسیساتی و تعمیرات لوله کشی ساختمان شبانه روزی نیاز دارند.

تعمیرات لوله کشی ساختمان شبانه روزی

تعمیرات لوله کشی ساختمان شبانه روزی تهران

تاسیسات شبانه روزی تهران 24 ساعته در خدمت شماست. شاید وقتی نام یک مرکز شبانه روزی را می شنوید، خودتان به تجارت یا خدماتی که در یک مرکز شبانه روزی انجام می شود فکر کنید. در این مقاله به مواردی می پردازیم که به صورت حرفه ای در تسهیلات شبانه روزی انجام می شود.

لوله و اتصالات تک لایه و پنج لایه , لوله اتصالات پلیکا , انواع شیر گازی  و فلکه ای, اتصالات آهنی دنده ای گالوانیزه و جوشی سیاه, شیرالات بهداشتی و تجهیزات جانبی, لوازم رادیاتور و شیرالات شوفاژ, تجهیزات موتورخانه مانند رله مشعل و واسطه پمپ, لوازم یدکی پمپ های تحت فشار از جمله قطعاتی است که ما تهیه و استفاده می کنیم به موقع خدمات خود را ارائه می دهیم تا در صورت نیاز برای تعمیرات احتمالی از آنها استفاده شود.

تاسیساتی شبانه روزی

ما در تاسیساتی شبانه روزی تهران 24 به تعمیرات لوله و نصب لوازم پرداخته و لوله کشی و انواع لوله کشی را انجام می دهیم و به نصب کولرها و اسپیلت ها، هم چنین تعمیرات کولرها، نصب و تعمیر پمپ ها و در کل سرویس دهی شبانه روزی تمامی مواردی که به لوله کشی و امور تاسیساتی آپارتمانهای مسکونی وتجاری مربوط می شود می پردازیم.

ویژگی برند مهم ما این است که از افراد حرفه ای و متخصص استفاده کرده و تجربه مهم ترین عامل برای بهتر عمل کردن است.

شرکت خدماتی تاسیسات تهران پایپر در زمینه اجرا،سرویس و تعمیرات لوله کشی آب ،فاضلاب ،گاز ،پمپ های آبرسانی،کولر آبی، کولر گازی،پکیج،موتورخانه های خانگی و صنعتی و برق ساختمان به صورت شبانه روزی در خدمت شماست.

تعمیرات لوله کشی, برق و تاسیسات شبانه روزی بیشتر در مواقع اضطراری اتفاق میفتد .مواقعی مانند ترکیدگی لوله های آب یا فاضلاب خرابی شیرالات ساختمان و زمانیکه سیستمهای حراراتی مانند رادیاتور , موتورخانه , مشعل و یا پکیج دیواری و آبگرمکن آپارتمان دچار نقص در عملکرد شده اند .

هنگامیکه برق ساختمان نابهنگام میرود و مارا بلاتکلیف میگذارد. تعمیرات وسرویسهای کولر وبطور کلی تمام مواردی که نمیتوان تا صبح روزبعد منتظر دسترسی آسانتر به یک تعمیرکار تاسیسات و لوله کش داشت را میتوانید در تماس باما بصورت شبانه روزی رفع کرده و درست کنید .

برخی مواقع اتفاق افتاده که به علت تاخیر در تحویل دادن آپارتمان یا پروژه ای ازما میخواهند که لوله کشی کامل یک واحد را انجام دهیم , شاید تعجب کنید اما این موارد را نیز درصورتیکه اجناس مورد نیاز تهیه شده باشد و یاامکان خرید آن باشد میتوانید به ما بسپارید. نیروهای متخصص ما در تمام طول شبانه روزی قادر به اجرای تعهدات خود بوده و باخیال راحت روی ما حساب کنید.

حتی بصورت شبانه روزی هم نیروهای ما تخصصی کار میکنند و هرکاری توسط متخصص ماهر انجام میشود . لوله کشی آب و فاضلاب و شوفاژ و شیرالات معمولا پله اول تاسیسات ساختمان میباشد. البته خدمات تاسیساتی شبانه روزی به دلیل قرابت با تعمیرات لوله کشی ساختمان شبانه روزی تحت یک زمینه شغلی ارایه شده و بعضا به صورت فصلی ممکن است کمی متفاوت باشند.

در فصل تابستان بیشتری خدمات تاسیسات شبانه روزی مربوط به خرابی های کولر و سیستم های برودتی بوده و در فصل سرما بیشتر این خدمات معطوف به خدمات گرمایشی مانند تعمیرات پکیج و شوفاژ و موتورخانه و لوله کشی های مربوطه است.

جوشکاری موتورخانه و لوله کشی گاز یک حرفه ویژه است که هر لوله کش معمولی از پس آن برنیامده و تعمیرات موتورخانه و مشعل تعمیرات پکیج دیواری و سرویس کولر نیز از سایر این نوع خدمات هستند .

تعمیرات و سرویس پمپ تحت فشار نیز زمینه متفاوتی میباشد. لوله بازکنی و تشخیص ترکیدگی لوله نیز متخصصین خاصی دارند.

برای خرید شبانه روزی لوازم به فروشگاه لوله و اتصالات تهران پایپر و در صورت نیاز به خدمات تاسیساتی و تعمیرات لوله کشی ساختمان شبانه روزی با ما تماس بگیرید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ فاضلاب نصب و سرویس موتورخانه شوفاژ پکیج کولر آبی گاز اسپلیت نصب شیرالات لوازم بهداشتی رادیاتور سراسر تهران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 333
  • بازدید ماه : 1,013
  • بازدید سال : 13,329
  • بازدید کلی : 82,287